Jeg er pjattet pjattet pjattet med blogland!

Jeg er netop kommet ind af døren efter en skøn dag oppe hos min mor.
Hjemme på køkkenbordet ligger den fineste grønne pakke med mit navn på! Overraskelse!
Pakken er fra Tina, Tich Tach. Tina har kreeret de lækreste vintersokker til mig! Koksgrå og med neongul kant! Spot on! Jeg er så overvældet af den omsorgsfulde og uselviske stemning jeg oplever her i blogland! Tænk at Tina, en kvinde som jeg aldrig har mødt kan fornemme at varme sokker vilde sætte prikken over mit i ! Og ikke nok med at hun kan fornemme det! Hun handler på det og har lige nu gjort en tyk og træt Ama'rkaner meget meget glad!
Det medfølgende kort fik hormonniveauet til at stige og tårerne til at flyde her på Amager! Tak søde Tina! For vores "snakke", for din blog og fordi du tog r**en helt og aldeles på mig idag! Jeg er så rørt!
Uhh det er spændende!

Det er MEGET spændende!!

Faaaaaantastisk!!

Kommentarer

  1. Åhh hvor dejligt, så sødt af Tina!!! :)

    SvarSlet
  2. Hov, nu var det mig, som blev helt overrasket - og helt genert. Dejligt du blev glad og varm, det var jo meningen :-) Selv tak til det hele og hvor er jeg glad for, at de ser ud til at passe! knus

    SvarSlet
    Svar
    1. De passer perfekt! Som fod i hose kan man sige!!

      Slet
  3. Hvor skønt med en overraskelse af den hyggeligt slags - håber maven arter sig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den arter sig, sådan da tak! Jeg er i hvert tilfælde ved at vende mig til ikke at skulle arbejde.

      Slet
  4. Det er essensen af blogland, - at give ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og det er så overvældende at "møde" så mange skønne mennesker!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg