Hvad skal man dog finde på?

Det er efterårsferie, vi er taget op til mormor og morfar, jeg er delvis mobil, men endnu ikke egnet til lange ture i det skønne efterårsvejr. Så der skal også findes på stille aktiviteter.
Min søster viste mig denne side, og der skal helt sikkert findes nogen gode ideer, både til at kopiere direkte men også bare til inspiration.
iPaden er blevet udvidet med "min bio" hvor egmont har lagt en masse gode børnefilm ud. Der er 5 gratis film, men for 48 kr kan man købe adgang i en måned. Det er absolut et hit!
Store musen er igang med at farvelægge diamanter, både store og små. Billedet er lånt lige her

Kommentarer

  1. Fed side den der - den må jeg vist lige snuse lidt mere til på et tidspunkt, hvor jeg har ordentlig tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var ellers sikker på at du kendte den!! Men ja den er død lækker, og meget inspirerende!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg