Der skal lyde en stor tak!

Igår trak jeg den heldige vinder af min fødselsdags give away. 89 deltagende lodder, det var helt vildt og overvældende! 1000 tak for alle jeres søde kommentare, tak for jeres interesse for mine tryk! Tak fordi i gør blogland til et dejligt sted at være! Jeg elsker at trykke alle jeres tryk, hvert enkelt er unikt og trykt med tanke på den som har bestilt! Det er hyggeligt og jeg håber at i vil blive ved med at have så god tålmodighed så jeg kan blive ved med at customize hvert enkelt tryk. Det gør processen levende for mig!



Kommentarer

  1. Hihi hvor er det bare skønt at se at du har tryk i gang over det hele.....elsker din entusiasme....den smitter nemlig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi ja, det er et under at min mand holder til det :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg