Der er lys i lygten lille mor

Når der står oktober i kalenderen står der også græskarlygter i min kalender. Idag fik vi endelig lavet den første lygte, den er ikke uhyggelig, for der er lige et par dage endnu til alle helgens aften, men den er smuk som den står i skumringen og spreder lys på vores terrasse. Vi har lavet hullerne med en æbleudkærner, enkelt men med stor effekt!


Og så vil jeg til sidst minde om min give away som jeg skød igang i søndags i anledningen af bloggens 1 års fødselsdag, jeg trækker den heldige vinder 21. oktober!

Til aller aller sidst vil jeg lige udbryde YAAAAI!! De rare nørder hos Computer world på Frederiksberg kunne lave min computer, åhhh hvor har jeg dog savnet den! Og hvor er det skønt at jeg ikke skulle ud og købe en helt ny!

Kommentarer

  1. Super fint med det prikkede græskar, god ide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også den blev rigtig fin, og så var det jo drøn nemt ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg