Der er ikke noget som.... og HUSK

Der er ikke noget som at komme hjem fra efterårsferie og så har manden min og svigerfar været igang med at ordne hængepartier, både i bogstavelig og overført forstand.
Der er blevet hængt lamper op og vores smukke pluk frugtkurv som vi  købte på designskolens julemarked sidste år er også endelig kommet op. Og noget af det bedste der er kommet messingkant på mit gule linoleumsgulv i spisestuen. Det er blevet lige så smukt som jeg håbede på! (Vi har sort gulvtæppe under og på resten af gulvet for at isolere for underboens røg og larm.) Vi kommer hele tiden et skridt nærmere at være færdige med alle vores planer for det lille hjem, og jeg glæder mig til at vise det hele frem i når det kan lade sig gøre. XXX for at det bliver inden lillebror melder sin ankomst!



Inkl. mit lækre og mega kaotiske trykkehjørne, GLÆDER mig til mit krearum står klar så jeg kan få alt på plads!

Jeg vil sige tak til jer alle sammen for jeres søde interesse og tilbagemeldinger på mine tryk. Det varmer og giver så god energi til at finde på nyt og mere. Der har være "tryk" på bestillingerne hele efterårsferien og jeg glæder mig til at trykke til jer alle sammen i weekenden. 

Og med hensyn til mine tryk vil jeg lige komme med en reminder om min Give away som jeg trækker på søndag!


Kommentarer

  1. Wouw. Så bliver man da helt glaaad. Skønt at komme hjem til.

    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var fantastisk at komme hjem til, det bliver hele tiden mere HJEM :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg