280 kr!!!!

Så meget vil det koste i forsendelse hvis postmanden skal tage hensyn til mine afsendte tryk. 99 kr vil det koste hvis jeg sender anbefalet men sorteringen foregår stadig på samme måde. Alle brevene/ pakkerne ligges i store bure, transporteres til sortering hvor de væltes ud på store sorteringsbånd. Hvis posten ikke mener han har plads til konvolutten må han gerne folde den for at få den til at passe.
Det er de rigtige konvolutter jeg sender i, og den søde dame på posthuset sagde at jeg ikke kunne gøre andet end at håbe.
Hun fortalte at selv når store firmaer sender med "forsigtig" label skal der ikke tage hensyn.
Så det var jo opløftende (ironi) at høre at mine tryk er i gode hænder når jeg tager afsked med dem her på Amager.
Jeg kan så oplyse at det "kun" er gået rigtig galt 4 gange ud af over 70 afsendte.
Tak post danmark for god og billig service!!

Kommentarer

  1. Måske kunne man sende dem i rør? Så bliver de lidt rullede, men hellere det end buk midt i det hele? :-) god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også tænkt om jeg skulle gå tilbage til den model, så skal jeg bare lige finde noget andet papir at trykke på..

      Slet
  2. Jeg er også oppe at slås med Post Danmark disse dage. Jeg modtager simpelthen ikke min pakker, altså dem som er send som alm. brev. Det kan da ikke være rigtig man skal betale så meget for at få det sendt som en pakke, bare fordi man ikke kan stole på posten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er SÅ frustrerende! Jeg overvejer at undersøge andre leveringsmuligheder!

      Slet
  3. DET var da utroligt!!! Post Danmark er vist ikke hvad det har været! Her får vi ALDRIG post om mandagen, men nu bor vi også laaangt ude, man alligevel! Vi har eks bestilt vare der kommer i en pakke, og det tog 10 dage at finde vej fra sjælland til østjylland!!!!! Ufattelig!

    SvarSlet
  4. Hvis du ikke kan rulle dem så stramt at de kan komme i et plakatrør, kan du måske rulle dem mindre stramt og få dem i en papkasse/skotøjsæske... det føler jeg er mere sikkert end sådan et stort fladt ark.. ; )

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg