1 år!

På søndag fylder min lille blog 1 år! Det er vildt som tiden går og vildt hvad den har bragt og budt mig! For et år siden introducerede min søster og min kusine mig for blogverdenen. Det var ikke noget jeg ville bruge lang tid på sagde jeg...
I oktober udfordrede jeg mig selv, jeg ville blive bedre til skriftlig formidling, bedre til at komme ud med mit budskab.
For et år siden vidste jeg ikke der var noget der hed serigrafi! Det gør jeg nu...
For et år siden vidste jeg ikke at jeg kunne slå en streg, og få den til at ligne noget. Det gør jeg nu....
For et år siden "kendte" jeg ikke alle jer skønne kvinder som følger min lille virtuelle verden og jeg fulgte ikke med hos jer. Det gør jeg nu og det er fantastisk!
For et år siden var de kreative sysler noget man havde tid til når alt andet var klaret! Nu bliver det prioriteret!
Jeg glæder mig vildt til at se hvad det kommende år bringer, og jeg har store forventinger!
Jeg har selvfølgelig en lille give away i ærmet, og jeg kan afsløre at det nok har noget med et tryk at gøre ;)
Tak fordi I læser med og kommer med kommentarer! De varmer, gør mig glad og giver mig energi til at blive ved og blive bedre!


Kommentarer

  1. Hej!

    Jeg arbejder for Findeopskrifter.dk, hvor brugerne kan søge gennem tusindvis af opskrifter fra Dansk mad websteder og mad blogs.

    Jeg har bemærket, at du har et stort antal af lækre opskrifter i din blog, og jeg vil gerne foreslå dig at tage et kig på vores Topp Mad Blog afsnitt her: http://www.findeopskrifter.dk/madblogstoppen

    Hvis du ønsker at tilføje din mad blog til listen, er alt hvad du skal gøre, er at følge vejledningen her: http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen

    Vores koncept er allerede live i de øvrige Skandinaviske lande samt i Syd- og Centraleuropa, og vi leverer tusindvis af besøgende til mad bloggere dagligt. Nogle af de bedste mad bloggerne får 10.000 + besøgende fra os på en ugentlig basis.

    Forhåbentlig vil din egen mad blog også være op til toppen!


    Varm hilsen,

    Ann-Sofi
    http://www.findeopskrifter.dk/

    SvarSlet
  2. Hej søde Camilla
    Ja,- jeg sagde jo at du ville blive vild med og hængende i blog-universet...samt bruge laaang tid på det:-)
    Knus Naja

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du havde advaret :) havde dog ikke troet det ville få så stor betydning! :)

      Slet
  3. Tillykke med dagen. 1 år er stort for en blog.
    Tak for en dejlig blog at følge og tillykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din besked og 1000 tak fordi du følger den!

      Slet
  4. Tillykke med dagen! Og tænk: Er det først indenfor det sidste år du er begyndt at slå streger?? Det synes jeg er lidt vildt. Du er GOD! Glæder mig til at få mit tryk op at hænge og håber min veninde vil få glæde af det tryk jeg forærede hende i lørdags indkøbt hos dig.
    Held og lykke med det næste år på bloggen - og næste... og næste... og...

    KH Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte
      Tak for din besked! Ja der kan ske meget på 1 år :) Jeg er glad for at du glædes over de tryk du valgte! Håber også din veninde blev glad for sit!

      Slet
  5. Tillykke med det første år, og tak for alle dine input til min blog - bog og i det hele taget dit dejlige væsen :) :)

    SvarSlet
  6. Der kan ske meget på et år... spændende hvad du skal skrive på bloggen om endnu et år ;)
    Tillykke med det første år - godt gået! :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg