Terrorist på 4 år!


Mit spisebord
Monsters Of Art
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

Monsters of ArtForkortelse MOA
Grundlæggelse Marts 1991, Vestegnen
Type Graffiti gruppe
Beliggenhed Danmark, Tyskland, Norge,Sverige, USA


Monsters Of Art (forkorter MOA, MOAS, MOAZ) er danmarks største og ældste graffiti crew. Det blev startet af malerne "Mins" og "Fusk"

i marts 1991 i Vestegnen. De betragtes af myndighederne som den mest vandaliserende graffitigruppe på landsplan og har kostetDSB et trecifret millionbeløb i omkostninger til afvaskning af fortrinsvis S-toge.


Kommentarer

  1. SEJT på den helt sindsygt "uskyldige" måde!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Det får også lov til at blive stående til det er slidt af!

      Slet
  2. Hmm, det er ved lidt tidligt at starte på at tagge ;)
    MOA er også et hæftigt brugt tag (i hvert fald her hvor jeg bor)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Ja man er vel fra Amager, og her står der MOA på alle tilgængelige og utilgængelige flader, dog tror jeg det var et forsøg på at skrive Mor, hun har nemlig både A og R i sit eget navn og de driller lidt.

      Slet
  3. Jeg er sikker på at det lækre barn har øvet sig i at skrive mor, bare vent inden længe får du et kort hvor det er lykkedes for hende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, eller osse er alle vores vægge tagget en dag vi vågner op. Hun har dekoreret mange af vores møbler og legetøj så der er desværre potentiale i hende ;)

      Slet
    2. Hun er for sej! Måske jeg har fortalt det før, men vi havde en hel væg i et værelse i vores kælder, hvor vi måtte tegne alt hvad hjertet begærede. Jeg husker det som om det var det meste af min barndom, men mine forældre påstår det kun var et eller to år... Men det har også betydet vi begge er blevet nogle værre vandaler. Har du nogensinde tænkt over om MOA måske slet ikke er opstået på Vestegnen, men i virkeligheden et sted i det mørke jylland... Just asking :-)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg