Nye rammer og tørstig mac

Jeg har været et lille smut ude på Carlsberg, min søde mor ville lege taxa, det var jo dejligt! Så nu er der nye rammer med både nye og gamle motiver. Så nu skal lille My trykkes og alle de andre.

Desværre tog min mac en ordentlig slurk saft i morges så min bestillingsliste er væk! Og det er min computer desværre også ( tude, vræle græde)! Så hvis du har bestilt et tryk og endnu ikke har modtaget må du meget gerne sende mig en mail på kontaktmyminmy@gmail.com så jeg kan genoprette listen og få svunget min rakel.

Kommentarer

  1. Shit hvor surt - når den slags møg trælse ulykker rammer, er det jo godt man har en Rakel til at muntre en op igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har grædt snot siger jeg dig! Heldigvis passede det med at jeg skulle ud forbi Anne for ellers tror jeg aldrig jeg var blevet glad igen ;) 16000 billeder!!! Gone

      Slet
    2. Pyhhh altså. Har du ikke dropbox eller lign?

      Slet
  2. NARJH! Det prøvede jeg også for ikke så lang tid siden - og derfor sidder jeg også ved en ret ny mac nu.

    Men jeg bliver nødt til lige at tippe dig, at der er en lille biks på Brigadevej (sidevej til Amagerbrogade), hvor de forsøgte at redde min harddisk. Det lykkedes ikke, men nogengange gør det. Måske det er forsøget værd...

    KH
    tina

    SvarSlet
  3. Det skulle jeg måske lige tjekke ud! Ja det er drøn bittert! men min rolige mand har overbevist mig om at det er for "dyrt" at gå og være sur over det!

    SvarSlet
  4. Man bliver klog af skade skulle jeg hilse og sige... derfor har jeg dropbox nu ; )
    Stakkels dig altså!
    :"(

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg