Når næsen er lang er al' ting godt!

I min stillesiddende tilstand er det jo rigtig godt at en af mine store passioner er streger, for det er begrænset hvor meget jeg springer rundt når jeg slår en streg.
Nadia udfordrede mig igår på en stjerne, og den der dukkede frem tror jeg kan blive rigtig fin, evt trykt flere ad gangen på papiret og evt lidt over hinanden så der kommer nye uforudsigelige mønstre frem!
Og så kan jeg altså ikke slippe min langnæsede ven, denne gang med lidt styring på ham!


Kommentarer

  1. Stjernen er fin Camilla - jeg får sådan lyst til at have en af takkerne længere og så at lægge den roteret i flere lag i flere farver med transparent farve, gav det mening? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gav rigtig god mening! Tak Dorthe, jeg vil prøve at lave en til med en "udstikker" ;)

      Slet
    2. Uha det blir spændende :-) håber ham lillebror arter sig

      Slet
  2. Tak fordi du tog min opfordring op og foreløbig ser det jo godt ud :-)
    Glæder mig til, at se det endelig resultat og så er jeg sikker på, at jeg skal have bestilt et tryk eller to :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for Nadia :) Jeg tror at jeg ser stjerner igen i aften :)

      Slet
  3. jeg er vild med stjernen, den er bare skøn

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg