Lille My gør som hun skal!

Driller driller driller! Jeg er lige ved at blive gal på hende, og det skulle jo nødigt ske. Min nye ramme fungere ikke, det er kun hver 6. tryk som jeg vil godkende og det bliver for dyrt i længden at trykke hvis jeg skal kassere 5 hver gang jeg sender 1 tryk. Så derfor håber jeg at i vil have lidt mere tålmodighed med mig! Den 21. september skal jeg ud til Anne en hel dag og der laver jeg en god gammel gedigen ramme så Lille My kan blive lige som jeg vil have det! Hvis nogen af jer skulle ha fortrudt grundet den LANGE leveringstid så smid mig en besked enten her eller på min mail camillafuru (snabel a) hotmail. com. Jeg trykker alle jeres bestillinger senest den 21. september og kan altså sende den 22. september.


Kommentarer

  1. Svar
    1. Hi hi Dorthe hvor hyggeligt! Det glæder jeg mig til!

      Slet
    2. ja i lige måde - skal blive skægt at sætte ansigt på ord :-)

      Slet
  2. Jeg venter gerne på mine tryk da - sikker på de bliver rigtig fine :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg