Jeg kan ikke. Men du skal da!

I morgen er der loppemarked på min datters fritidshjem. Jeg kan desværre ikke deltage da jeg er blevet beordret til at ligge ned da lillebror driller lidt. Men du skal da afsted hvis du bo i København eller i nærheden af Amager! Fritidshjemmet Pingvinen ligger i den gamle Pingvin lakrids fabrik på hjørnet af Rodosvej og Grækenlandsvej. Der er åbent fra 10.00 til 16.00 og jeg er sikker på at det skulle være muligt at gøre et fund! Salg af boder og kage går til ungernes kolonitur i efterårsferien.


Kommentarer

  1. Drilleri er forbudt, når man ligger inde i en mave. Håber, ikke det skal stå på alt for længe. Knus til dig og lillebror :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mette. Ej det er lidt tarveligt! Han har 70 år at drille i når han kommer ud, han kunne godt lige vente lidt ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg