Den helt store hemmelighed

som jeg har gemt på de sidste 17 uger er at vi til februar skal have en lillebror. Det er ret vildt, ret fantastisk, og ret uvirkeligt stadig! Vi fandt ud af i fredags at han er en lillebror og det er jo spændende og helt nyt. Det kræver så også at jeg skal forny HELE baby garderoben. Og det er jo ikke så ringe enda. Jeg er startet. Igår fik jeg fingre i det lækreste babytøj som jeg helt sikkert skal have mere af. Det er af mærket New generals og er GOTS certificeret og altså det reneste og mest bæredygtige tøj man kan putte sine unger i.


For en god ordens skyld vil jeg tilføje at jeg intet får for at poste dette indlæg. Det er kun fordi jeg synes det er det blødeste og lækreste børnetøj.

Kommentarer

  1. Kæmpe stort tillykke med det!!! Hvor dejligt for jer med endnu en lille en, og hvor lækkert for dig at skulle forny garderoben. Glæder mig til at se hvad du finder på :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med den lille babyboy- han blir for sej i det fedeste fede drengetøj!

    SvarSlet
  3. Stort tillykke, hvor er det fantastisk:-) Og velkommen til hel drengeuniverset!

    SvarSlet
  4. Stort stort sort tyllykke med at I nu skal være forældre igen:-)

    SvarSlet
  5. KÆMPE STORT TILLYKKE! Hvor er det en fantastisk nyhed :D

    Og meget fine klæder du har fundet til ham :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med maven!! Og ja, hvor er det bare nogle fede ting, du har fået købt til ham den lille. Elsker når det ikke er så puttenuttet!

    SvarSlet
  7. Ejjjj stort tillykke med lillebror der gemmer sig i din mavse. Lækkert babytøj du har shoppet.

    SvarSlet
  8. Tak alle sammen! Ja det er helt vildt! Hyggeligt, fantastisk, og også en lille smule skræmmende når man på den måde vælger at lave hele sin lille trygge familie om :)

    SvarSlet
  9. Det bliver en dreng! Endnu engang kæmpe stort tillykke. En lillebror skal nok blive forkælet af de 2 store piger :-)

    SvarSlet
  10. Hvor fint tillykke! Den grå heldragt er alt for cool.

    SvarSlet
  11. Kæmpe tillykke :) Det må være stort at skulle "omstrukturere" på den lille familie.
    Og hvor er det noget fint tøj (siger jeg som ikke har børn, hehe)

    SvarSlet
  12. Kære Camilla (og Michael selvfølgelig) :-)
    Ja jeg er ikke lige den hurtigste - har været lidt fraværende i cyperworld...
    Hvor er det bare fantastisk for jer - kæmpe stort TILLYKKE med den kommende lillebror - hvor er det bare spændende :-))
    Kærlige tanker og kram Anna

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg