Verdens største dag (for os)

Idag har været en dag vi har ventet længe på her hjemme, og i spænding! 1. skoledag. Det er en vild oplevelse at sende sit store barn afsted i skole, nu er det slut med vuggestue, børnehave og trykke rammer med kys kram og kærlighed! Jeg håber dog og tror på at der vil være masser af omsorg i klassen både fra lærere og klassekammerater.

Uden at blive alt for sentimental så er det næsten på datoen (plus/minus 2 uger)  6 år siden jeg første gang havde den lille fis i armene, lille og hjælpeløs og jeg skulle vise hende verden, de gode, de fantastiske men også de triste og barske sider af verden. Vi har gjort hvad vi kunne, for at gøre hende klar til at flyve afsted på egne vinger, der bliver sikkert turbulens, men hun skal nok klare det!


Kommentarer

  1. Hvor det dog stråler ud af hende, så stolt!
    Uf jeg tror også at det bliver med vemod at sende mine guldklumper i skole engang...
    Smil herfra :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en blanding af vemod og overdreven stolthed. Men jeg kunne ikke lade være med at knibe en tåre!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg