Troede lige

Igår kom GLS med store pakker til mig. Mine konvolutter er kommet, og nu skal jeg trykke. Det er faktisk længe siden jeg har haft rammerne i hænderne. Pga ombygningen, sommerferien, og en masse andre tilstødende problemer er det først i aften der var plads og rum til at jeg kunne trykke igen. Jeg lagde ud med flamingo, på flamingo, på flamingo, og de blev bare ikke gode, så prøvede jeg påfuglen, en klassiker som altid har siddet i skabet, den ville heller ikke. jeg tænkte, bum, det var det, så kunne jeg faktisk ikke trykke. Men så så jeg at min interimistiske trykkeplade havde fået foldet stoffet ind under sig og lavede buler. Det blev rettet og så kørte det på skinner. Jeg kan stadig trykke, de bliver stadig flotte, og jeg har fået lavet lidt forskelligt i aften. I næste uge vil jeg begynde at sende alle de bestillinger ud som er gået ind her over sommeren. Det er også i næste uge at mine nye rammer kommer hjem, bl.a. Lille My og den nye Ballerina.




Kommentarer

Populære indlæg