Så er Lille My på banen igen. Næsten

Jeg har afprøvet de nye rammer igen her til aften. Bl.a. Lille My, det skal nok blive rigtig godt med hende igen, jeg er dog ikke helt tilfreds med min rakel, den er lige en cm for lang så den kan ikke komme ordenligt ned i rammen hvilket gør at farven ikke ligger sig som jeg vil ha det. Og det skal den. Så nu skal jeg lige ha en ny rakel, før jeg trykker de små My damer til alle jer der har bestilt. Håber i har tålmodighed. Jeg vil helst være tilfreds med det jeg sender afsted til jer!

Ballerina og "Lille My" på A3

Kommentarer

  1. Hvor er ballerinaen bare fin. Er det en man kan bestille? :)

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    Ps. Hvad er en rakel? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille. Ja Ballerinaen kan bestilles, en rakel er det redskab som jeg trækker farven igennem silkerammen med.

      Slet
  2. Hvor er de fine, laver du selv dine rammer til tryk eller får du en til at gøre det, i så fald hvem?
    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena. Tak skal du ha! Jeg får lavet nogen af mine rammer ude i en butik der hedder spektrum, se link i sidebaren. Og så laver jeg rammer når jeg er på kursus hos Anne Nowak se også link i sidebaren.

      Slet
  3. Hvad giver du for at få det lavet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener det er 180 for de store, men er ikke sikker. Priserne står på Spektrums hjemmeside.

      Slet
  4. Hej
    Hvor er de fine. Jeg ville gerne betsille en My, er det muligt?
    Min mail er trinep_79@hotmail.com

    Vh Trine

    SvarSlet
  5. Ih, jeg har også ønsket mig en neonkoral My lige siden jeg så dem første gang - hvis du orker at tage mod flere bestillinger, vil jeg meget gerne have en til stuen herhjemme :)

    Xo@xoeinding.dk

    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line og Trine. Jeg skriver til jer i aften! God fredag til jer begge!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg