Rejse ned af mindevej

Idag skulle vi mødes med min familie på min fars side ud på Ermelunden. Jeg er kommet der som lille på denne årstid omkring min mors fødselsdag. Hun er kommet der hele sin barndom på sin fødselsdag. Jeg havde lidt glemt det fandtes, kunne i hvert tilfælde ikke huske det fine ved stedet. Men idag skulle vi der ud igen. Jeg blev lige inviteret en tur ned af mindevej, det var så dejligt og stedet er lige så skønt som for 25 år siden. Hestene går frit omkring, og de kommer også og hilser på, der var en af de lidt frækkere som sneg sig til at nuppe en roulade op af køletasken. Tsk tsk tsk.
Jeg kan varmt anbefale stedet til picnic, der er både plads til rundbold, vikingespil og andre lege, og så er der næsten ingen mennesker, der kom et par stykker forbi med deres hunde men ellers havde vi hele Ermelunden for os selv (og hestene).





Kommentarer

Populære indlæg