Prøvetryk

Idag havde jeg en time fra jeg havde fri til Spektrum lukkede. Heldigvis har vi feriebil (to dage endnu) så mig gennem København i den bedste fredags myldretid, ud til Charlottenlund, og et minut i lukketid fik jeg hentet mine bestilte rammer. Nøj hvor har jeg glædet mig til at se mine nye streger på tryk, og jeg er ikke skuffet! Jeg tegner med 0,3 mm pen, og da malingen skal ud igennem små huller i silken, får trykket en struktur som jeg er meget vild med, jeg har prøvet at fange det på billede, ellers må i jo bestille og se det live (blink blink).
Her er billeder af de tre nye medlemmer i min lille trykfamilie, og så er der selvfølgelig Lille My/Øjet, men hun er ikke blevet trykt her til aften.







Kommentarer

  1. Svar
    1. 1000 tak! Nu skal de afprøves i de forskellige farver, det gør meget for udtrykket hvilken farve de er i :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg