Nye godter

Efter arbejde var jeg idag et smut forbi Spektrum textil, Kirsten var der dog ikke så jeg fik bare hurtigt købt hvad jeg skulle, og ikke nogen hyggesnak denne gang. Mine nye rammer bliver først færdige i næste uge når Kirsten er tilbage, men jeg glæder mig til at se dem og få trykt, det er altid VILDT spændende når en streg skal trykkes for første gang. Jeg fik købt nye bindere og nye farver, denne gang en ordentlig portion neon, for den fik hurtigt ben at gå på sidst.
Jeg venter pt på konvolutter i pap i alle str så jeg kan sende ud til jer, mit nye papir kan nemlig ikke rulles. Så inden længe skulle jeg gerne sende en bunke flamingoer, påfugle, biller og lille My afsted ud i det ganske danske land!

Neon lækkerhed til mange mange mange tryk!

Kommentarer

  1. Skønt, jeg var der i lørdags, på din opfordring, for at sætte igang produktionen af to photo screens og så få opstartsmaterialer. Har lige trykket de første forsøg her til aften (på filt) og skal vist lige justere lidt i binderen, da jeg tror jeg skal blande lidt mere... sikken smøre, men du forstår jo min iver trods alt.

    Glæder mig til at se dine nye tryk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh hvor spændende! Det glæder jeg mig til at se! Jeg har også prøvet at trykke på filt, og det var noget af det sværeste jeg har prøvet! Det blev meget gnidret og utydeligt. Så er spændt på hvad du finder ud af!

      Slet
    2. Ja nu må vi se, om det skal lykkes... regner med et par prøvetryk endnu, inden jeg "måske" bliver tilfreds. Dog vil jeg sige at det første tryk ikke ligefrem var dårligt... et ukritisk/uvidende øje, vil ikke synes, det fejler noget. Jeg købte 20/80-white og den er MEGA hård at arbejde med, så der skal eksperimenteres lidt med konsistensen og eventuelt blandes med en transparent... nu må vi se. :-)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg