Mit lille trykkeri

Igår havde jeg 30 min overskud. De blev brugt på at samle alle mine trykketing fra hylder, skabe, hjørner og kroge. De har stået der hvor der lige var plads. Krearummet er stadig en drøm, som dog kommer nærmere og nærmere. Nu har jeg taget mig et hjørne hvor mit lille trykkeri har fået plads. Det gør så at jeg glæder mig endnu mere til mit lille krearum, til at kunne sætte på hylder, putte i skabe og samle i kurve og kasser. Jeg synes det ser så lækkert ud, uhhh, tænk at man kan blive lykkelig af at kigge på bindere, pigmenter og papir!



Kommentarer

  1. Det kan jeg godt forstå :) Jeg gad virkelig godt lære at lave tryk! Ih hvor kunne man lave mange fede ting, dine tryk er virklig skønne!

    mimi

    www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din ros. Du skal da bare afsted på kursus hos Anne! Det er for mig de bedste penge jeg nogen sinde har givet ud!

      Slet
  2. Uha jeg har det på samme måde og har også lige samlet tingene i en lille kuffert. Næste tur til Spektrum er allerede under opsejling :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber at du snart fremviser dine forsøg :) Jeg skal også forbi kirsten i denne uge, håber jeg!

      Slet
    2. Jeg synes ikke helt at forsøgene er parate til fremvisning endnu - har dog vist et par billeder på instagram... Er du der?

      Slet
    3. Nej så moderne er jeg ikke blevet, men måske jeg skulle se på det så jeg kan smugkigge :)

      Slet
  3. Det ser da også bare lækkert ud! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg også! Og så med tanke på at det om ikke så længe bliver et helt rum ;)

      Slet
  4. men det kan man: blive lykkelig af at kigge på sine kreating! Hvor fedt at du allerede har samlet dem! Det er en af mine absolutte kæpheste: at gøre plads til det, der er vigtigt!

    Jeg er SÅ glad på dine vegne over, at du får et krearum - mums!

    I øvrigt fik jeg en blød start her hos dig, da jeg kom tilbage fra blogferie. Rigtig hyggeligt at kigge dine indlæg igennem, selvom jeg ikke lige fik kommenteret :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du er tilbage. Håber du har haft en skøn ferie! Og ja mit krearum, jeg glæææææder mig!!!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg