Mentor på Månen

Jeg har en slags mentor. Jeg ved ikke om hun ved at hun er det, men det er vel også underordnet. Hun inspirerer mig, hun giver energi og hun kan se ting, ikke som i "Åndernes magt" men som i muligheder og udvikling. I mine øjne er hun mesteren inden for det felt som for mig var ukendt for et år siden, og nu er et af mit livs største opdagelser. jeg taler selvfølgelig om Anne Nowak. Anne har lavet noget smukt, noget meget smukt, og jeg var så heldig at være den første til at hænge et eksemplar op på min væg. Anne har lavet en lille netshop hvor også du kan få fingre i disse unika skønheder. Der er dem og kun dem, og de er 1000 fold smukkere og mere betagende i virkeligheden. Min måne hænger så jeg ser den som det sidste inden jeg lukker mine øjne og det første når jeg slår dem op igen. Se det er en god afslutning og start på dagen!
Billedet er lånt her hos Anne

Kommentarer

  1. Altså Camilla nu rødmer jeg!!!! 1000 tak for de smukke ord<3 kram A

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ingen grund til! Det er jo sandt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg