Jeg har prøvet noget helt fantastisk!

Jeg har sammen med veninden ud over alle veninder lavet en deal. Vi skal ud i den vide verden, prøve nye spisesteder og prøve dem uden børn. Det i sig selv er fantastisk. Men vores første sted var Mother i kødbyen. Stedet med Københavns bedste Pizza. De laver brunch, og den skulle vi prøve. Og hold nu op det var fantastisk! Pizzaer, pasta med pesto, bagte tomater, tomat/mozzarella salat, couscous salat, oste, skinker, pølser, friskbagt brød, yoghurt, frugt, kage, juicer og masser af andet. 125 kr og så kan man spise i 1,5 time. Jeg er ikke et sekund i tvivl om hvorfor de er blevet kåret til Kbh's bedste Pizzasted. Alt smagte skønt, alt smagte af noget, og det var ikke pizzakrydderi. Stemningen i kødbyen er eksotisk, historisk, og sjov. Alle typer kommer igennem. Lige overfor ligger cross fit, og de stakkels mennesker måtte trække afsted med traktordæk mens vi mæskede os i lækkerier.


Kommentarer

  1. Super god ide. Gid flere af mine venner med børn var med på den! Og mother er et dejligt sted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men man ved ikke hvad man mangler før man sidder i det :) Men nu ved vi at vi skal afsted uden børn igen, det var skønt at have voksen fokus! Og ja det var et fantastisk sted!

      Slet
    2. Glæder mig til at høre om flere madoplevelser!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg