Identitetskrise

Som min faste læser sikkert har bemærket skifter jeg en gang imellem ofte baggrund og farve på bloggen. Jeg er virkelig i identitetskrise omkring hvilken bloggertype jeg er. Er jeg hende den grønne og afdæmpede, er jeg pink og med knald på, er jeg multifarvet, er jeg et gulvtæppe, er jeg mine egne billeder eller er jeg hvid og lader mine billeder og indlæg tale for sig selv? Jeg ved det ikke? Jeg prøver mig frem. Lige nu er jeg hvid, så må vi se hvad det gør ved mig! Kom gerne med dine tanker omkring hvad du bedst kan lide at kigge på!

Kommentarer

  1. Er personligt til de hvide baggrunde, hvor der er plads til at billederne kan tale sit eget smukke og tydelig sprog til os læsere. Der hvor jeg synes man kan skeje lidt mere ud er med headeren.
    MVH Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også hvid vokser på mig i øjeblikket! Netop som du skriver så mine billeder får mere plads.

      Slet
  2. Åhr, sådan har jeg det også! Totalt blog-identitetskrise! Måske det er en klassisk (næsten) 1 års-krise?

    Hvis det hjælper noget, er jeg faktisk aldrig i tvivl om, hvis blog jeg er på, når jeg er på din. Selvom jeg tit er herinde, har jeg faktisk ikke tænkt over, at du skifter (selvom jeg da godt kan se, at gulvtæppet er væk :-) Så selvom du skifter lidt i farverne, kan jeg stadig genkende MyminMy - bla fordi, du har dine illustrationer ude i siden.

    Men øj, hvor jeg kender det!

    Bare en tanke fra en tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du stadig kan kende mig, det er rart at vide ;) Du har sikkert helt ret det er 1 års krisen der banker på :) Vildt 1 år, og hele min horisont har udvidet sig som jeg ikke troede muligt! Måske jeg skulle sætte flere af mine tryk ude i siden og så ellers lade den være hvid for et stykke tid :)

      Slet
  3. Jeg synes at Hvid er en rigtig godt udgangspunkt, men jeg synes også at din header kunne laves med udgangspunkt i dine neontryk... måske et helt vildt closeup med meget kontrast og så nogle genkendelige elementer ude i sidebaren...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den header der, jeg er bare en knold til det :) Har prøvet at lave alt muligt forskelligt, men det virker ikke rigtig for mig! Nogen råd?

      Slet
  4. For mig er der kun et rigtigt svar, og det er præcis som det jeg husker din blog for, nemlig dine skønne neonfarvede tryk.
    Jeg synes klart en hvid baggrund, og hvis et af dine tryk (flamingoen fx) så kunne indgå i headeren, ville det var perfekt stil til dig.
    Men det er bare min mening ;0)

    SvarSlet
  5. Hov, ser lige by.bak's svar og din kommentar dertil. Jeg er også en knold til det med headeren, så kan desværre ikke hjælpe. Men finder du en løsning, som ikke indebær at betale én for at lave det, så vil jeg meget gerne høre om det :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine kommentarer! Ja der er noget med den header, den står lidt alene i forhold til mine farvede tryk. Jeg må igang med at undersøge sagerne. Måske hoppe ud i noget nyt, det gik jo meget godt sidst ;)

      Slet
  6. Jeg er enig med Barbara. Synes din header er fin og simpel (og personlig) men et enkelt neonfarver tryk af en slags kunne være fint i headeren. Hvis bare jeg ku, ville jeg lave det til dig. Jeg er desværre heller ikke så god til det!!

    SvarSlet
  7. Jeg er absolut også på den hvide baggrund, netop så dine über delikate neon farver og streger kan få max opmærksomhed. Jeg troede at problemer blev til BARE, hvis blot man havde Photoshop elements. Så kunne man lave tingene liiiige som de billeder man har inde i hovedet. Nu HAR jeg Photoshop og ved, at ingenting af den slags bliver til BARE (for mig) af den grund. Det kræver også en god portion tålmodighed og ikke mindst TID, at blive ven med det program. Er sikker på du besidder den rette kampånd, og på den ene eller anden måde nok skal få bakset en neon flamingo op i din header, hvis det er det du vil. God kamp!!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg