Anne var der, min søster har været der..

jeg drømmer om det! Anne Nowak var der i vinter, min søster har netop været forbi og jeg er grøn af misundelse! Modulor i Berlin. Et mekka for gør-det-selv-klippe-klistre-farvelade-folk. Jeg vil så gerne, og tænker og planlægger men det ser ikke ud til at hænge sammen foreløbig! Heldigvis for mig havde min søster købt en lille treat med hjem til mig. Det er så fint og delikat og lækkert. Jeg ved ikke hvad jeg skal med det, men jeg elsker allerede at kigge på det!

Papir fra Modulor

Kommentarer

  1. Ej - tak for anbefalingen. Jeg vil da prøve at se, om jeg kan komme forbi, når jeg skal til Berlin lige om snart:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ååårh hvor er du heldig! God tur!

      Slet
  2. Opdagede det ved en tilfældighed da jeg var i Berlin i sommerferien og søgte ly for et regnskylle. Blev der noget længere end bygen...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg