Update fra mit byggeeksil

Jeg får hele tiden billeder af byggeriet hjemme i mit lille slot. Det er underligt at være langt væk mens hele ens hjem rives ned og bygges op igen. Vi har hele ugen fået billeder af nedrivning og opbygning, og nu begynder det at ligne noget. Vi har ofret vores soveværelse, og det er nu ved at blive delt i to, så tøserne får hver deres lille hule på 180 cm X ca 300 cm, med hems. Mindstemusen er helt vild, for det var nemlig ikke meningen at hun skulle have hems allerede, men det endte med at passe bedst, så nu får hun også.
Stort bifald til min husbond og svigerfar, som tryller hjemme på slottet!

Vinduet er købt hos Genbyg.dk

Kommentarer

  1. Fedt! Men hvor må det være nervepirrende ikke at kunne følge helt med i, hvad de lavet :) de er nogle heldige tøser sådan at få en hems. Det var mit største ønske da jeg var barn!

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er SÅ nervepirrende, men jeg holder ud og glæder mig til at komme hjem i morgen :) Jeg har også altid ønsket mig en hems, og elsker at kunne give mine unger muligheden for at få en!

    SvarSlet
  3. Hvor er det spændende at følge jeres bygge-om-projekt.
    Ser frem til at se det endelige resultat.

    SvarSlet
  4. Åhhh Pustetrolden, jeg ser også frem til det endelige resultat. Begynder at synes mit hjem er kaos, kaos, kaos. Vi har ikke haft de rigtige rum siden januar.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg