Stort og småt og ret forvirret

Lige nu sker der SÅ meget her hjemme på Amager. Små og store ting, spændende og mindre spændende, vildt hemmelige og knap så hemmelige. Hvis jeg var en heks ville jeg ha gang i den vildeste heksepunch lige nu, for det er sindsygt hvor det syder og bobler omkring mig. Så mange energier at jeg for det meste går helt død og gemmer mig lidt væk, for det gælder om at trække vejret og holde tungen lige i munden hvis jeg skal navigere rundt i det.

Og så er der de helt nede på jorden rolige ting som at shoppe udsalg på nettet (Jeg har fået øjnene op for Little Pieces kollektionen hvor rigtig meget er på udsalg lige nu, og rigtig meget kan trykkes på, så jeg har købt ind til pigerne og glæder mig til at trykke sommertøj til dem!), glæde sig til 3 ugers sommerferie, tage lidt forskud på sommerferiehyggen når den mindste tager på overnatning og den store skal forkæles.

Jeg glæder mig til at jeg kan løfte sløret for mine små og store hemmeligheder, og jeg glææææder mig til sommerferie!
Jeg glæder mig til at trække min give away hvor du kan vinde en fin pigekjole (og et tryk hvis jeg når 150 læsere).
Jeg glæder mig til sommeren rigtigt tager fat og regnen kun kommer om natten til mine planter!
Jeg glæder mig til alt det kreative jeg får tid til om ca 9 dage! Jeg glæder mig til at nyyyyde mine unger, til at skabe dansk sommerferie fyldt med minder om havlugt, lærken der kvidre, og is der smelter mellem fingrene. Lugten af varm asfalt og nyslået græs. Jeg glæder mig glæder mig glæder mig!

Tak fordi du læste med i mit roede forvirrede indlæg som har det bedste på hjerte og måske kun kommer ud med det halve.

Dem som gør mig lykkelig!



Kommentarer

  1. Det der regnvejr der kun kommer om natten - det glæder jeg mig også til :)
    Og så glæder jeg mig da også til at se hvilke hemmeligheder det er du brygger på - spændende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at løfte en flig af sløret :) Og til sidst hele sløret!

      Slet
  2. Det halve eller det hele, jeg er i hvert fald med dig!

    Sender lige roen fra verdens dybeste mave-vejrtrækninger over brogaden over til dig, hvor de syder og bobler. Håber det mest er på den gode måde :-)

    KH
    tina

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg