Man troede ikke det var muligt!

Igår var jeg et smut forbi Asli med bloggen "frøkenen og baronen". Hun skrev om chokolade, ikke hvilken som helst chokolade, nix, chokolade med kiks og lakrids. Opskriften havde hun fundet hos Kristine med bloggen "CoookieCrumble". Jeg var liiiige ved at styrte ned i netto kl 21.30 igår, men besindede mig og ventede til idag. Og nu står der en fin portion i mit vindue og venter på at blive klar til at ryge lige ned i min mave! Jeg har valgt at lave en blanding af de to udgaver, med salte sild og marie kiks. Man troede ikke det var muligt, og her er måske den lækreste slikkombi i verden!



Kommentarer

  1. NØØØØJ!!!! Det må jeg også prøve!! NAM blev der sag :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hoooold nu op hvor var det godt! Jeg tog hele portionen med på arbejde og det var væk med det samme! Øj det kan anbefales!

      Slet
  2. Jeg tror at jeg kom til at spise lidt for mange!!! De var fantastiske..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det havde man ikke set komme :)

      Slet
  3. Åh ja! Den opskrift så jeg også... men har ikke prøvet endnu! Men det bliver jeg da vidst nødt til ; )

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg