Jeg elsker en god udfordring!

Idag var vi på visit hos en ven. Hans datter elsker ballerinaer, ballet, cirkus og strutskørt. Jeg blev udfordret/opfordret til at trykke en ballerina, og for at det kan lade sig gøre skal hun jo tegnes først. Vi begynder at kunne se enden på vores laaaaange byggeprojekt, så jeg fandt tegneenergi her til aften og vupti så dansede hun på papiret og jeg er helt tilfreds med hende! Hun er ind til videre lavet i to forskellige kostumer, så nu må jeg jo bare vælge hvilken jeg synes bedst om, måske det bliver en helt tredje.


Kommentarer

  1. Sikke dog en smuk ballerina!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hun udvikler sig og danser afsted hos mig, så jeg glæder mig til at lære hende bedre at kende!

      Slet
  2. Jeg kan bedst lide den nederste... Jeg elsker skørtet og ben/fødder på den :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg har netop lavet nr 3, som jeg selv synes har fået et meget smukt skørt, viser den frem i morgen hvor lyset igen tillader fotografering :)

      Slet
  3. Det er nogle flotte tryk du laver! Jeg vil stemme i med Karen Elisabeth og mene at den nederste ballerina er flottest...
    Keep on the good work ;0) Hilsen Rikke / CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM /

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke, den øverste er også nr 1 og den jeg har brugt til at udvikle på :) Jeg poster nr 3 om lidt, den er jeg glad for :)

      Slet
  4. Glæder mig til at se nr 3 :-) De er virkelig fine!!! ... men jeg synes lige der mangler et eller andet... Umiddelbart er jeg mest til nr 1, men med henblik på tryk tror jeg det er meget godt, at der er nogle steder der er udfyldt med farve...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie. Glæder mig til at høre hvad du synes om nr 3, jeg kan sagtens se hvad du mener med at der mangler noget, måske jeg har ramt det noget på nr 3 :)

      Slet
  5. Smuk ballerina- hvor er du god. Gid jeg kunne tegne så flot som dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Rødme, du skal bare hoppe ud i det :) For under et år siden vidste jeg heller ikke jeg kunne tegne :)

      Slet
  6. Den er super smuk. -Men mangler hun ikke den obligatoriske ballerina-knold i nakken? ;0)

    Mange hilsner
    Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jeg har også tænkt over knolden :) Må finde ud af hvordan den kommer med :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg