Spild af tid og trøsteshopping

Idag har jeg tilbragt hele formiddagen på Hvidovre hospital, for kun at få at vide de havde glemt at aflyse, lægen var nemlig taget på kursus i Sverige. Det tog så bare flere timer for dem at finde ud af at det var der han var. Aaarrrgh! Jeg endte med at sidde og tude foran den arme sygeplejerske i ren frustration over at ha spildt en omsorgsdag på at sidde der til ingen verdens nytte. Yngsten bedyrede at det måtte kræve kage med sukker og glasur, så det fik hun! Nu har vi lige været ude for at trøste shoppe  lidt. T-shirts til manden der skal trykkes på, en barselsgave som der også skal trykkes på og til sidst en kommende sommerferie give away i str 4-6 år som der selvfølgelig også skal trykkes på. Så stay tuned.






Kommentarer

  1. Æv, hvor er det da bare en træls oplevelse. Ventetid er noget af det værste, men at vente forgæves er da næsten ikke til at bære. Kan godt forstå i havde brug for lidt velfortjent trøst.

    SvarSlet
  2. Ja tålmodighed er ikke min stærke side! Og slet ikke når jeg INTET får ud af det :(

    SvarSlet
  3. Åh, det lyder som en træls oplevelse.
    Har tænkt meget på dine tryk (på tøj) og jeg tænkte på hvordan det mon holder på denim? Skal tøjet håndvaskes efterfølgende eller??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne, jeg tror helt sikkert det vil blive fedt på denim. De T-shirts jeg har lavet vasker jeg på 40 C på vrangen og de holder rigtig godt, synes faktisk ikke at jeg kan se det på dem. Nogen af Michaels er vasket op mod 20 gange allerede, ingen slid der. Denim er dog lidt hårdere, så måske der vil være lidt mere slid, men tror godt det kan lade sig gøre. Jeg vil lave en prøve, så skal jeg vise dig hvordan det bliver!

      Slet
  4. Lyder super.
    Tænker at jeg skal have neontryk på et eller andet i denim. Tror det kunne være mega flot :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg