Sommerferie give away!

Jeg håber ikke i bliver træt af mine trykke indlæg, hvis i gør så råb op, for jeg har 1000 ting på hjertet, lige nu er der bare tryk på her oppe på 1. sal :)

Nu til min sommerferie give away. Ikke fordi bloggen holder sommerferie men fordi jeg glæder mig vildt til sommerferien som helt sikkert kommer med sol og varme og bunker af gode oplevelser! Det vil jeg fejre med en give away som trækkes den dag jeg går fra. En slags nedtælling!
Mine to flamingoer står på kjolen og snakker sammen om sol og sommer. Kjolen er i str 4-6 år. Den er trykt på en enkel lilla/mørk lavendel kjole fra HogM i deres øko bommuld basic serie.

Det er muligt at få op til 4 lodder:
1 lod for kommentar til dette indlæg (+ mail hvis du ikke har en blog, så jeg kan finde dig igen)
1 lod for at være fast læser af min blog
1 lod for at like på facebook
1 lod for at dele min give away på din egen blog.
Ialt 4 lodder

Jeg trækker lod fredag den 13. juli når jeg er kommet hjem og har smækket benene op!

Den er mere lilla i virkeligheden. 



Kommentarer

  1. Elsker dine fine tryk.

    3 lodder til mig.

    Hilsner Mette

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn! Jeg snupper 2 lodder :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Jeg liker (stadig) på facebook, og har linket fra min blog :)

    SvarSlet
  4. Den er über fantastisk. 3 lodder til mig. Tak! (kommentar, fast og like)
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  5. 3 lodder herfra; kommentar, fast læser og fb :)
    Godt nok kan Lily ikke passe den endnu, men det kommer! Jeg vil så gerne vinde flamingoer :)

    SvarSlet
  6. Ih hvor cool!Den passer min datter perfekt!

    Jeg er med på 3 lodder.

    Følger dig på Bloglovin og har liket på facebook :)

    Tina Blum Rasmussn

    SvarSlet
  7. Flot - perfekt til min niece Merle. 1 lod

    SvarSlet
  8. Ih, den er fin :-)
    Jeg er helt med! 3 lodder tak :-)

    SvarSlet
  9. Ihh Camilla, det er SÅ fine sager du får trykt! Vi er helt klart med på din lækre sommerferie give away :)
    Deltager med 4 lodder -og håber vi er heldig, så kan Thea få en ekstra fødselsdagsgave den 13. juli ;)

    Smil fra Pia

    SvarSlet
  10. Min datter vil elske den lige så meget, som hendes mor gør :-) 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  11. Så fin, så fin. Elsker bare dine motiver.
    2 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  12. Jeg skriver en kommentar, en nu med på facebook (hvor jeg lige sender en deler rundt) og er også med på bloglovin <3.

    Ved ikke helt hvor mange lodder det giver, men med er jeg.

    Dine tryk er bare så fine <3<3

    SvarSlet
  13. Super fine tryk :) Følger Facebook :) Og følger bloglovin ;)

    Desværre ingen blog selv ;)

    Men synes dine ting er så super fine <3

    Mvh Laila (lailaholdt@hotmail.com)

    SvarSlet
  14. det er 3 lodder fra mig har nemlig ingen blog

    Hvor er det en fin kjole

    lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  15. Katrine Gunnersen21. juni 2012 kl. 20.25

    Så bliver der 3 lodder til mig:)

    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  16. 2 lodder til mig tak (fast læser + kommentar). God sommerferie! :) Vh. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Ihh hvor er den bare smuk. jeg vil gerne deltage med 3 eller 4 lodder. Har ingen blog, så jeg deler på facebook - ved ikke om det mon gælder?

    Mvh Cecilia

    cwjcwj1@gmail.com

    SvarSlet
  18. iiihh den er fantastisk.. 3 lodder til mig...:o)

    SvarSlet
  19. 4 lodder til mig uhhh den er sååå finxxx for jeg er den heldige

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  21. ih altså hvorfor er den i str. 4-6 år, jeg synes godt den måtte være i str. næsten 30.. år :-)

    SvarSlet
  22. Sikke et fint tryk! Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    Hilsen
    mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  23. 3 lodder til mig tak.
    Du laver altså bare de fedeste ting...

    SvarSlet
  24. Ok, jeg vil ikke ønske for min værste fjende at se mig skrue min krop ned i den!

    Puha det er heldigt, at jeg har mine helt egne mini-my'er herhjemme, ellers var jeg da blevet helt grøn over ikke at kunne deltage i den her give away :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  25. Your game is on my blog,down there

    betikarauski@gmail.com
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    FB Bernadett Rauski


    All the best

    Bernadett
    4 lodder

    SvarSlet
  26. Jeg er med på 4 lodder - selv om der er 2-3 år før datteren kan passe kjolen...

    SvarSlet
  27. Gerne 2 lodder til mig...
    thildee(snabel-a)homail.com

    SvarSlet
  28. Jag är gärna med :-)
    Jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/13-juli-vinn-klanning.html

    SvarSlet
  29. Jeg er med på alle 4 lodder!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  30. Jeg deltager med 3 lodder og HÅBER inderligt jeg vinder denne give away... Dine tryk er så fine og helt deres egne :)

    Mange hilsner
    Line

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  31. 1 lod til mig :-) er helt forelsket i dine tryk.

    SvarSlet
  32. Fine fine streger - min datter er 4 år og mere end vild med lilla, og moren er vild med grafiske streger. 2 lodder til os :)

    SvarSlet
  33. Næ hvor en den fin - 1 lod til mig. Tjek evt. min give away her: http://enmorblivertil.blogspot.dk/2012/06/give-away-det-var-vist-pa-tide.html.
    Anna

    SvarSlet
  34. Svar
    1. Glemte da lige adressen: m-lhc@hotmail.com

      Slet
  35. Sikke da en fantastisk Give Away, jeg er total vild med dine tryk. Jeg deltager med 4 lodder og krydser alt hvad jeg kan :)

    SvarSlet
  36. Ih hvor er det nogle fede tryk du laver. 2 lodder tak!

    SvarSlet
  37. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  38. Simpelthen bare de mest delikate streger, som jeg er sikker på, min dyreglade niece på fire ville elske at løbe rundt og lege i hele sommeren. Jeg smider fluks tre lodder i puljen og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne være med med 3 lodder!
    Mvh Bettina Bruun
    bettina2rasmussen@yahoo.dk

    SvarSlet
  40. øv så den alt for sent :(

    Men se gerne mine give-away, det lego:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg