Min lille trykkefabrik

Som jeg fortalte igår havde jeg besøg af Sanne, og vi fik trykt lidt forskelligt lækkert til hende, manden og smukke Alma. Jeg synes det var så hyggeligt at jeg har besluttet mig for det ikke skal være sidste gang jeg trykker for en blogbekendt! Derfor vil jeg gerne trykke på dit tøj.
Du sender mig det tøj du vil ha trykt på og jeg trykker i de farver og motiver vi aftaler. Hvis du bor i København må du også gerne komme forbi og så trykker jeg mens du venter. Det kommer til at koste 50 kr for et tryk og 120 for tre + porto. Der vil løbende komme flere rammer, nye motiver og nye farver til samlingen.
Skriv til mig på camillafuru (snabel a) hotmail.com


Til Alma (billeder lånt hos hvabehar.dk

Til manden

Til Sanne

Kommentarer

  1. Sikke en skøn med skøn ide! Du er så sej :-)

    Og sikke der er gang i dig for tiden - jeg skal da vist lige sætte lidt hyggetid af her i dit blogværelse i aften!

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh du har været savnet kære Tina. ja jeg har krudt i rumpetten for tiden og det er skønt med skønt på! Hyggeligt hvis du tilbringer lidt tid i mit blogværelse i aften!
      Kh Camilla

      Slet
  2. Åh jeg bliver vist nødt til at have lavet en t-shirt en gang. Eller to!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du da Anne. Jeg ville elske at trykke til dig, evt samtidig med en københavnertur?!

      Slet
    2. Jaaa, jeg kommer snart over. Det er alt for længe siden :-)

      Slet
  3. Hvad skal du have for tre papirstryk?

    Har du tryk der er små nok til at de feks. kan sættes for neden af benet på et par babyleggins?

    SvarSlet
    Svar
    1. for tre tryk skal jeg har 350 og 40 kr i porto.
      Jeg har "lille my" og billen i miniformat, men regner med at bestille mini af nogen af mine fugle også. Er der evt noeg særlig du havde i tankerne?

      Slet
    2. I stor stil fugletrykkene, som jeg er helt vild med... Jeg kan dog også ret godt lide lillemy ;0)

      Jeg skal lige finde noget godt tøj i str 80, som jeg godt vil have trykt på til min datter... Og spekulerer også lidt i om jeg ikke også måske skulle få lavet lidt til mig selv...
      Men jeg vender lige tilbage, for det bliver nok ikke før til efteråret...

      Slet
    3. Det vil jeg se frem til, til den tid er der helt sikkert en masse nye motiver :)

      Slet
  4. Ihh hvor fantastisk!! Det vil jeg helt klart benytte mig af ved lejlighed. Syntes også de ting du viste frem sidst blev så fantastiske!!

    KH

    SvarSlet
  5. Jeg er lidt forelsket i den flamingo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også noget særligt, det var den som startede alle mine tegninger af dyr :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg