Så er første ordre trykt

og næsten klar til at komme med posten. Jeg skal bare lige fixere dem. De skal først til Odense, og så rejser de til Kreta, det er da for sejt! Tror de bliver knald lækre på solbrune unger og Mor!

Husk jeg vil meget gerne trykke på dit tøj. 50 kr for et tryk og 120 kr for 3 tryk. Du sender mig det du vil ha trykt på sammen med en svarkuvert, så trykker jeg det vi aftaler, motiv og farve og sender det hjem til dig igen. Bor du i København er du velkommen til at komme forbi Amager så trykker jeg med det samme.





Kommentarer

  1. Vi bliver da super lækre ;-) Vi skal nok lade være med at tage dem på samtidig! Men børnene i de her t-shirts sammen med deres andet Frejvald/MyminMy tøj, bliver da bare så fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja I bliver så fine! Glæder mig til at se feriebilleder :)

      Slet
  2. Hvor er de fine.
    Jeg vil fluks lede efter nogle fede ensfarvede t-shirts's, så jeg kan få mor/børn trøjer...
    Trykker du i alle farver?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi. Pt har jeg de fleste neon farver, men har du et bestemt ønske så opfylder jeg det, jeg er nemlig igang med at udbygge mit materialelager. Så kom med dine ønsker, så finder vi ud af det!

      Slet
  3. Åh, jeg er ved at dø over hvor fede dine tryk er.
    Jeg må fluks i skabet og finde noget tøj jeg kan tage med over til dig.
    Jeg må snart til KBH og sige hej og høre om det hele.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til du kommer, så laver vi en hyggelig sladder/trykke dag :)

      Slet
  4. De er altså virkelig super seje. Jeg vil bestemt huske på det, hvis jeg falder over noget tøj til især Willi, som man kan trykke på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Billen er så fin på drengetøj, drenget, og alligevel grafisk smuk hvis jeg selv skal sige det ;)

      Slet
  5. Hvor er det cool! Jeg skal også have kigget efter egnet trykke-tøj nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil glæde mig til at trykke for dig!

      Slet
  6. Sejt... vil så gerne lære at trykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må på kursus hos Anne efter sommerferien når hun åbner op i hendes nye sprøde lokaler :) Der er vel ingen tvivl om at jeg ANBEFALER max!

      Slet
  7. Sikke fine de er, Camilla!

    Der er fart på dig - måske du snart må have børnene med. Det er voldsomt populært med små børn i tekstil-industrien - i hvert fald i de varme lande :-D

    Knus
    tina

    PS. Jeg har faktisk en ide til noget tryk, som jeg skal høre, hvad du siger til. Men nu skal jeg lige sove og sårn først ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tina.
      Ungerne er med, det er hele ideen med at få børn, børnearbejde :) Jeg glæder mig til at høre din ide!!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg