Min mand kan også!!

Idag har min mand være til pædagogisk dag på sit arbejde. De skulle ikke snakke uopnåelig pædagogik eller diskutere luftkasteller, nej de havde allieret sig med en kunstmaler som skulle give alle pædagogerne redskaber til at male med børn. Min søde mand har kreeret ét i mine øjne kunstværk før, og idag er han kommet hjem med endnu et! Han kan faktisk godt!

Et af mine yndlingsbilleder, det hænger i min gang, og jeg bliver altid glad når jeg ser det! (bussen er på vej til grønland, jeg kan godt lide tanken om at alt er muligt!)

Det nye kunstværk, ret godt af en som ikke tegner og maler. Min mand har besluttet at give det bort til en som også blir stolt tror jeg:)

Kommentarer

  1. Sikke kreative I er i den familie ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja Anne, man havde ikke set det komme!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg