Lørdag, liberty, lopper og leg

Skøn lørdag som i rækkefølge har budt på, loppemarked i den smukkeste gård i indre by, ( hos Sabine fra I♥SISTERBRANDTfik desværre ingen billeder. ), fødselsdag i børnenes boghandel  med kagebord, rasmusklump, legoleg og gaver, mere loppemarked på østerbro, pizza hygge hos faster og onkel, lørdagsslik, og leg leg leg og så lige et tip om et par liberty nike sko som nu er mine. Sådan skulle alle lørdage være!


P.S. Har i set jeg har lagt gulvtæppe? Jeg har et stort ønske om sisal gulvtæpper, men vi blev anbefalet at vente til vi ikke længere havde små børn da sisal suger ALT! Så nu må jeg nyde det i mit lille blogværelse!
Jeg bliver stadig fascineret når jeg ser rundetårn og får lyst til at løbe hele vejen op.










Kommentarer

  1. Wow, de sko er flotte.
    Jeg er ikke så vild med Liberty, kun det helt småblomstrede, men de her sko, går lige i hjertet på en.
    Dem kan jeg godt forstå du er nødt til at eje.
    Jeg har haft bøvl med netbank, men har via iphone nu fået overført penge for det senest bestilte print. Pengene går ind mandag eller tirsdag.
    Knus fra Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Super duper :) Jeg er heller ikke bidt af liberty, synes da at det er fint osv, men de her sko!!!! Wauw!!! Tror de blir så fine til sommerbukser og en lille jakke!

      Slet
  2. Oh la la for en lego-himmel! Jeg er kæmpe lego-fan :-)

    Og de sko - må jeg spørge, hvor du har købt dem? Jeg er hverken til sneakers eller liberty. Men de der, de er jo lige mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik det sidste par i den butik men se her, de er faktisk ret fede, jeg har det lige som dig, er hverken til det ene eller det andet, men sammen, jo tak!

      http://www.google.dk/search?tbm=isch&hl=da&source=hp&biw=1280&bih=686&q=liberty+nike+sneakers&gbv=2&oq=liberty+nike&aq=3S&aqi=g1g-S4&aql=&gs_l=img.1.3.0j0i24l4.815.6108.0.7976.14.10.1.3.3.0.135.968.8j2.10.0...0.0.zoMTpiLHR8A

      Slet
    2. Tark, vil straks tjekke det ud :-)

      Slet
  3. De sko er bare møglækre! Kæft det lyder også bare som en super dag, mere af den slags :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak flere af disse dage! :)

      Slet
  4. AHA! Nu forstår jeg, hvad dit blog-værelse er. Sad ellers lige og tænkte, at det var sejt, ikke at have et krea-værelse men et blog-værelse :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja den var tricky hva? :) Jeg elsker mit blogværelse, her er ro, hygge og skønne mennesker! Og nu også pænt gulvtæppe :)

      Slet
  5. Det lyder som den perfekte dag! Og jeg er vild med dit tæppe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en perfekt dag, tænkte på dig og dine 29 km lange loppemarkedsture. :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg