Jeg føler mig rig!

Mit samarbejde er idag blevet belønnet, og jeg føler mig så rig! I min rustne postkasse lå den fineste skat, en skat med belønning, gave og nye ideer. Pakken er fra Mette (Frejvald). Den flettede taske har jeg byttet for mine tryk, den er så smuk! Et lille kunstværk og jeg skal finde på noget helt særligt som skal ha plads i den. Min mor har en gammel quiltet pung fra da hun var ung, den har fulgt hende altid, sådan håber jeg det bliver med denne! En tasker som kommer til at følge mit liv!
Den anden taske var en kæmpe overraskelse, en fødselsdagsgave fra Mette, TAK!! Den er SÅ lækker og passer perfekt til den hun har flettet til mig! I Pakken lå et brev hvorpå Mette kom med nye ideer til samarbejde! Jeg føler mig rig!!

Den skal ganges med 100 i farve og skønhed, billedet gør den ingen ære! Men i skulle bare se den!



Kommentarer

  1. Flotte, flotte tasker du der har fået:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er fantastiske! Mette er så helt utrolig dygtig og inspirerende!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg