Genoptryk

Jeg har været til tandlægen idag, og så taler vi ikke mere om den sag! Hvad jeg til gengæld gerne vil snakke om er et genoptryk, eller tre, som fik mig til at smile og mindes. Heldigvis havde jeg gavekort til boghandleren og kunne uden at overveje budget og fornuft købe alle tre lige med det samme, lige på stedet! Og nu er de mine og jeg glæder mig til at læse dem sammen med tøserne!
De tre jeg snakker om er bøgerne om muldvarpen, eller "Krtek" som den hedder på tjekkisk. Vi er alle store fans af den lille milde muldvarp som oplever hele verden og med sit glade grin får selv voksne til at boble.
Der røg også en lille Mumi flap bog ned i kurven, med de fineste tegninger og den skønne historie om Mumi der oplever sne for første gang.



Kommentarer

  1. Oh la la - jeg tror da nok lige, at jeg skal forbi en boghandler og have trynen ned i de bøger. Jeg husker dem kun som tegnefilm. Men jeg var vild med ham som lille - så mon ikke, jeg vil være vild med ham på streg også.

    Det må jeg finde ud af!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror du vil elske dem, de er lige så fine som i filmen! Elsker den grafiske streg som landskaberne har!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg