Den skønneste dag går på hæld

Jeg har holdt fødselsdag siden kl 4.30 i morges da ældstemusen ikke kunne sove mere af bare spænding. Jeg har holdt fødselsdag for alle dem som gør mig glad. 60 fantastiske mennesker samlet til overdådig brunch (vi skal spise æg, pølser, ost og yoghurt de næste 2 uger), samlet for at fejre mig, og det føles skønt! Jeg er blevet beriget, begavet og begejstret! Her til aften vil jeg vise jer en af de gaver som fik tårerne frem og stadig giver mig boblen af lykke. Gaven fra min elskede mand. han havde allieret sig med søde Anne og havde købt dette til mig:

Det smukkeste Månetryk

Hængt op som det første i min nye stue

Pakket ind i den skønneste måne-mulepose

Gavekort til en dag hos Anne,.

Kommentarer

  1. Åh! Lækkert gavekort! Bare det var mig!!!!!
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev så overrasket og overvældet! Det er den bedste gave jeg nogensinde har fået!

      Slet
  2. Det største tillykke med din dag i dag!

    Sikke en smuk gave - og hvor er det skønt, at din ældste vågner af bare spænding, fordi du skal fejres. Det er kærlighed.

    Stort fødselsdagskram som fylder hele øen
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Tina. Ja det er kærlighed at blive vækket af ungerne som ryster af lykke og spænding! Tak for krammet! Jeg kunne godt mærke det, Ama'r krammede i hvert tilfælde igår!

      Slet
  3. Hold da op!
    Fantastisk gave.
    Gid det var mig, der skulle afsted igen.
    Tillykke med dagen by the way ;)

    kh
    Kristine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde INGEN anelse om hvad han havde fundet på! Og havde ikke i min vildeste fantasi troet at det var SÅ fantastisk!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg