Ååårhh ja!!

Det er jo helt vildt! Jeg rødmer, jeg fniser, jeg bliver glad helt ud i hårspidserne, jeg bobler. Min aften skulle lige slutte af med en lille tur rundt i blogland, da jeg falder over Mettes indlæg om mine tryk.  Ved ikke om jeg kan sove nu, er helt rundt på gulvet. Ti hi... Tak Mette!

Min aften har også stået i trykkeriets tegn, en lille smule i hvert tilfælde. Jeg fik dejligt besøg af min sommerferieramte lillesøster, og da ungerne ikke sov endnu og jeg havde en tærte i ovnen var det passende at slå os ned i køkkenet, så jeg tilbød et lynkursus i trykkeriets kunst. Hun fik lavet nogen fine tryk til døre, kæresten og væggen.
Dejlig aften med fantastisk afslutning!



Kommentarer

  1. De små rammer, er det nogle du har lavet eller købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvom jeg har sendt dig en mail, vil jeg også lige komme med svaret her. De små rammer har jeg fået lavet ude hos Kirsten fra "Spektrum textil".

      Slet
  2. Det ser super hyggeligt ud! Og selv tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også brand hamrende hyggeligt at have en at trykke med :)

      Slet
  3. Dit flamingo- og billetryk er altså også alt for sejt! :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg