UD

Igår havde jeg travlt med at komme hjem og vise jer tøjet Mette har syet, så travlt at jeg glemte en aftale. Jeg havde reserveret en helt fantastisk lampe i den skønneste butik nede på Amagerbrogade, "Smukt brugt".
Efter lukketid, og på det tidspunkt hvor de fleste var gået hjem på miniferie ringede min telefon, det var Laura som havde googlet mit nummer og ringede for at høre om jeg stadig ville ha lampen. (Pinligt) Jeg strøg afsted og fik købt mit nye yndlings"møbel". Et gammelt UD skilt som virker, Lauras mand har sat ledning og stik på så nu skal jeg bare lige ha den op og hænge, for jeg har fundet det perfekte sted! Sikken en service! 1000 tak Laura!!
Jeg kan informere om at hvis man er ven med Smukt brugt på facebook, får man mulighed for at se og reservere alt det skønne som Laura finder!


Kommentarer

  1. Åhr, det er dælme god service - og jeg er vild med lampen. Og hey, er det mon ikke voksen udgaven af de der små, runde plastiklamper, som man (i hvert fald da jeg var barn) kunne sætte i sin stikkontakt som vågelampe om natten?

    Og SUPERFEDT at du projekter med Frejvald!

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tina, jo det er lige præcis som en voksenudgave af børnevågelampen :) Jeg elsker den og kan slet ikke forstå at jeg kunne glemme den igår :)
      Dejligt du kan lide mit projekt med Mette!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg