På Carlsberg

Jeg glæder mig til at opdatere!!!

Kommentarer

  1. ... og jeg glæder mig til at se :)

    SvarSlet
  2. Hvis du laver det jeg tror du gør på Carlsberg glæder jeg mig SÅ meget til en opdatering ;)

    SvarSlet
  3. · { så hyggeligt at se dig igen Camilla .... og HAPS for en go kage du havde bagt, keep in touch! knus } ·

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Sabine, jeg er pjattet med de poser du fik lavet! Glæder mig til give away på bloggen :) Vi ses næste gang på det nye værksted!!

      Slet
  4. Mmmmm, dejlig kage og flotte neonbilleder! Hyggeligt at trykke sammen med dig i papirafdelingen ;o) Glæder mig også til rundetryk, men jeg tænker mere gin og tonix. Kh Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak for hyggeligt trykkeri! Glæder mig også til næste gang! Det skal nok blive brand sjovt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg