Nu det nu!!

Jeg er netop kommet hjem fra arbejde. Og jeg har glædet mig!! For jeg skal vise jer noget. Endelig kan jeg afsløre hvad jeg har været igang med sammen med Mette Frejvald som har bloggen Frejvald.
Mette er en fantastisk dygtig syerske og vi har slået pjalterne sammen. Mette har syet og designet det smukkeste børnetøj og mine små tryk har fået lov at pynte. Jeg er stolt af at kunne præcenterer Frejvald/MyminMys første børnetøjskollektion. Jeg håber ikke at det bliver den sidste for jeg er SÅ stolt over resultatet! Og stolt over at Mette har kunne se potentialet i mine streger!

Se flere lækkerheder over hos Mette





Kommentarer

  1. som jeg skrev på frejvald blog så er det noget super fine ting i har lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Vi er også godt tilfredse begge to!

      Slet
  2. Hvor ser det fedt ud - kombinationen af Mettes fine tøj og dine lækre neon streger :) Tillykke med kollektionen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha! Jeg synes også at mine små tryk klær Mettes fantastisk flotte tøj!

      Slet
  3. Hvor er det fantastisk fint. Tillykke med den lille ny baby :-) Er sikker på, der snart er et hav af unger, der suser rundt i kollektionen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha! Ja det kunne være fedt hvis "babyen" voksede :)

      Slet
  4. Tillykke.. det er så fedt at se... super godt match! Vh Christina

    SvarSlet
  5. Wouv, hvor er det fedt! Stort tillykke, er helt stolt over at "kende" dig, for det er virkelig spændende og følge dig i dine kreative streger og den udvikling du gør dig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhhh Rikke, 1000 1000 tak!!! Skønt du følger med!

      Slet
  6. T·I·L·L·Y·K·K·E ...er det de små kort du lige stod og trykkede hjemme på køkkenbordet forleden? Imponerende : )

    SvarSlet
  7. Tak Snullemor, ja både kort og de små tryk på tøjet er trykt i mit køkken ved min interimistiske trykkeplade.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg