Min fine have

Jeg har en have. Sammen med 7 andre. Det er en fin gammel have, med gamle frugttræeer, fine blomster hvis man kan finde dem og BUNKER af skvalderkål. Nu er vi gået i krig og haven dukker frem af vildnisset. Bl.a. den smukke blå Knopurt som springer ud lige til min fødselsdag om 21 dage! Jeg elsker den blomst!
Vi fandt også en masse fine jordbærplanter som nu får sollys og plads til at vokse på.
Skøn søndag til jer alle, resten af min skal foregå ude i køkkenet ved mit fantastiske trykkebord!




Kommentarer

  1. Skønt med skønt med skønt på synes jeg det ser ud og lyder og misundelse er en vederstyggelighed men den er der lidt alligevel når du lige poster de billeder der og skvalderkål skulle være godt at spise og for øjnene

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er pænt at kigge på, men synes vi har lige lidt for meget af det :) Blomsterne er dog så kønne i buketter, så vi udrydder dem ikke helt!

      Slet
  2. Du kunne blive rig med alle de skvalderkål du har :-) I Irma sælges de for 15 kr pr. bakke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ku være jeg skulle slå mig ned i skvalderkåls branchen!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg