tirsdag den 8. maj 2012

Lille My over det hele

Lille My blev i sin tid tegnet for at prøve noget nyt, det var lidt et tilfælde at hun kom med til workshop hos Anne og det var slet ikke meningen at hun skulle trykkes særlig meget! Men det blev hun og nu er hun blevet min lille maskot og jeg er så glad for at jeg har "lært" hende at kende. Hun findes i flere og flere udgaver, i flere og flere farver. Både hjemme hos mig selv og her i blogland. Min lille skitse som blev en vigtig streg!
Her er hun hos Ditte, Ditte har en super fin og stemningsfuld blog, med skønne fotos!
Her er lille tykke My hjemme hos Tina, for det skulle hun altså bare. Tina har bloggen Tich Tach som er en kæmpe inspirationskilde for mig!
Og til sidst er lille My blevet broderet i alle regnbuens farver. Det er Rikke med bloggen Nørkletøserne der har været igang og jeg er helt vild med resultatet!
1000 tak for jeres søde ord alle 3!!


4 kommentarer:

  1. Ih, tak for ordene - og SÅ meget i lige måde! Jeg er vild med, hvordan en tilfældighed er blevet til din maskot. Jeg glæder mig til at finde en god ramme til hende!

    I det hele taget har det simpelthen været så skønt at følge dig, fra du var på første trykke-kursus. Din begejstring og udvikling lyser ud af alle siderne. Det er simpelthen så fedt og det er virkelig inspirerende :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Tina! (rødme)
      For at være helt ærlig så elsker jeg også at jeg er blevt så bidt af trykkeriet og ligefrem drømmer om det! Tror ikke jeg har oplevet passion på den måde siden jeg blev forelsket i min mand og jagtede ham for mange år siden :)

      Glad for at kunne inspirere tilbage!

      Kh Camilla

      Slet
  2. Tak for komplimentet, det gør mig virkelig glad! Din lille My er så fin og lyser op på sin rare og stramtantede måde. Nu kan jeg slet ikke undvære hende – eller de fine trekanter du sendte med!

    Hvor pudsigt, at det er det man ikke forsøger at skabe, der bliver til noget! Og nu er det blevet dit varemærke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Ditte, tror man skal huske på det nogen gange når det hele ser sort ud. Det kan være netop der de store ting skabes! Jeg blev vildt glad da jeg "smuttede" ind forbi dig og så den Lille My hænge der :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...