Jeg holder en lille bitte pause

Jeg vil de næste dage være i fuld gang med at gøre klar til min fødselsdag. Søndag rammer jeg det, for mig, store fantastiske 3 0. Jeg glæder mig helt vildt!
Det er første gang jeg holder stor fødselsdag for alle mine venner og meget af min familie (vi ville blive langt over 100 hvis alle skulle med, så lidt har jeg måtte sortere fra). Jeg har valgt at holde brunch da det i mine øjne er det mest geniale måltid der findes! Spis alt det bedste der findes fra kl 11 til 15, så bliver det da ikke meget bedre!

Jeg har glædet mig til at fylde 30 år, til at blive "rigtig" voksen, (hvad det så end betyder) til at være i det samme årti som min elskede mand, til at se tilbage på de sidste 10 år.
10 år siden jeg var teenager,
10 år siden jeg blev student,
8 år siden jeg startede på min skæbneuddannelse,
8 år siden jeg mødte min mand (på min uddannelse)
7 år siden han blev min kæreste,
6 år siden jeg blev mor for første gang,
5 år siden jeg blev gift,
4 år siden jeg blev mor for anden gang,
2 år siden jeg blev færdiguddannet,
8 mdr siden jeg fik min blog,
7 mdr siden jeg lærte at trykke,
6 mdr siden jeg fik mit nye job.

Jeg er tilfreds!! Jeg er spændt på at se hvad de næste 10 år bringer, noget siger mig at det bliver spændende, alt andet end trivielt, udfordrende, udviklende og hårdt! Jeg glæder mig!

Nu vil jeg koncentrere mig om forberedelserne, selve dagen og efterveerne. Jeg trækker lige lod i min give away søndag aften, men ellers er jeg først tilbage i næste uge!
Kan i ha en dejlig weekend, jeg kan ikke undskylde for det dårlige vejr søndag, der er helt sikkert en anden som har fødselsdag den dag også!!


Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg