Når lille My vokser

Efter jeg her til aften er blevet færdig med min del af det hemmelige projekt var jeg ikke til at stoppe. Jeg skulle prøve noget mere af det nye lækre jeg købte hos Kirsten sidste weekend. Jeg har trykt lille My på papir, det er sådan set ikke noget nyt, jeg har også trykt hende i neonkoral, heller ikke ny, MEN så har jeg varmebehandlet hende og wupti et styks svulmende lille My. Det ser helt vildt fedt og 80'er agtigt ud! Det er ikke sidste gang jeg leger med det, jeg har allerede mange andre motiver i hovedet!
Hvad synes i, er det fedt eller er det for 80'er?
Før varme

Efter varme, åhhh jeg elsker det!!

Kommentarer

  1. Wow... det ser virkelig super fedt ud. Er helt vild med det :-)
    Nu kommer der også snart mere My på min blog. Det er blevet super fedt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh Tak!! Tror det kan bruges til rigtig meget sjovt! Jeg glæder mig til at se din pude!

      Slet
  2. Lidt 80´er er det, er mere til det flade tryk, men det er sjovt og farven er skøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg synes også farven er lige i øjet! Det er ikke helt til at sige hvad det ender med når man varmebehandler det, farven ændre sig en del.

      Slet
  3. jeg ELSKER det! Svulmende lillemy! Hun er altid fantastisk, men svulmende er hun jo slet ikke til at stå for! Og er der virkelig en lille en til mig?!?! Ej, det kan jeg altså ikke rigtig tro... uh...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, den er sendt med posten så skulle gerne være hos dig i morgen!

      Slet
    2. Jeg ELSKER hende! Hun er endnu finere i virkeligheden, end jeg nogensinde havde drømt om! En lille hottie :-)

      Jeg er simpelthen så glad og beæret og overrasket. Hvad har jeg dog gjort, for at få det så godt!??

      KH
      tina

      Slet
  4. Hold da op Lille My er blevet flot, efter varmen :)

    Sabrina
    www.brineh.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha! Lige nu er hun 6x4 cm, glæder mig til at prøve noget i en større str!
      God dag til dig!

      Slet
  5. Det ser da bare super fedt ud, og farven er lækker! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tark!!! Åhh den farve er lige til at spise! Jeg er SÅ pjattet med den!

      Slet
  6. Hun er da for sej sådan smeltet, hun måtte godt være på min mave eller på et net, det ville være fedt! 80'er for the win1

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må vi lige finde ud af :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg