Blogkærlighed ved første blik

For ikke så længe siden så jeg disse smukke armbånd over hos Tich Tach. Jeg blev helt forelsket og har tænkt en masse på det koralfarvede armbånd som jeg er sikker på ville være så fint til mit fødselsdagstøj. Derfor har jeg nærstuderet Tinas "Gør det selv". MEN... Idag bankede det på døren, jeg har været hjemme med feber, ondt i halsen og ynkelighed, så jeg åbnede med strit hår, sovestriber og rusten stemme. Posten så lidt forskrækket ud men det tog jeg mig ikke af! For i hånden havde hun en lille pakke, en pakke jeg kunne genkende fra et indlæg i blogland. Pakken i sig selv er SÅ smuk med tegninger og tape, allerede inden jeg åbnede den følte jeg mig så vildt heldig! Og da jeg så åbnede slog mit hjerte et lille ekstra slag! Åhhh Tina hvor er de smukke! 1000 1000 1000 tak!


Den ryger lige op på billedvæggen når den er klar i det nye rum!


Kommentarer

  1. Aj, hvor er du altså en heldig kartoffel. De armbånd er da fantastiske! Det må være skønt sådan at få uventede pakker med posten. Jeg håber det hjalp en smule på helbredet. Kh Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hjalp fantastisk meget! De er lige i øjet, så smukke og passer så fint til min arm!

      Slet
  2. Ej, hvor er du heldig! De er da bare fine. Og pakken er fin! Håber, du er ovenpå igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan se lyset igen :) Ja pakken er jo en gave i sig selv! Den er så fin og skal helt sikkert op at hænge!

      Slet
  3. Hvor er det dejligt, at du kan lide gaven :-) Og helt perfekt, at den landede hos dig i går, kan jeg se. Det er sjov, for jeg havde den med nede i parken. TIlbage ved min hoveddør opdagede jeg, at jeg havde glemt at sende den, men i stedet for bare at vente til dagen efter så tænkte jeg, at jeg simpelthen ville have den afsted :-)

    Fortsat rigtig god bedring!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt pjattet med gaven! Jeg går og aer æsken og har armbåndene på og føler mig så fin! Det er fantastisk!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg