Anne Nowak

Hva skal jeg sige? Du er intet mindre end fantastisk! Tak for endnu en skøn dag på dit værksted! Glæder mig til næste gang med rundetryk og hvidvin!

Endnu engang er jeg kommet hjem boblende af forelskelse i trykkeriet. Boblende af ideer og godt humør efter en hel dag ude hos Anne
Nogen meditere, andre går i wellness, jeg tager ud til Anne. Hun kan det der med at sætte rammerne for kreativitet, udvikling og ro fra hverdagen! Jeg elsker det, og det var ikke mit sidste besøg på Carlsberg! Her er lidt af det jeg fik lavet:




Snøfler og snask!



Gave til min mand

Sabines super lækre hæfter.

NEON!!!!




Tak for idag!

Kommentarer

  1. Hvor ser det bare lækkert ud det hele! Især flamingoen, er jeg helt pjattet med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, det har været en helt fantastisk dag! Flamingoen er også min favorit! Jeg har fået 6 motiver på store rammer nu så jeg kan trykke alt det jeg vil.

      Slet
  2. Dine tryk er ulta fine, især på de lyse boder, det kan du sgu sælge tror jeg! Er også hungrende efter at komme ud til Anne igen, men det bliver vist ikke før efter flytningen, så jeg overvejer og grubler på at kunne lave lidt tryk derhjemme...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået lavet rammer ude hos Kirsten, de er fine, ok billige og nemme at ha med at gøre når det er til hjemmetryk :) http://www.spektrumtextil.dk/oldsite/photoscreen-ther.html

      Slet
    2. Glemte helt at sige tak :) Tak for rosen! Jeg sælger trykkene her på bloggen :)

      Slet
  3. Jeg får helt lyst til at tegne påfugle og flamingoer (eller alternativt købe af dig) efter at have set dine fine streger. Det må være enormt spændende at være på sådan en workshop. :)

    Jeg hopper i øvrigt på som fast læser og vil se frem til at følge dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :) Du skal være velkommen til at købe mine tryk! Det er fantastisk at være på workshop hos Anne, jeg kan varmt anbefale det!

      Slet
  4. Jeg ELSKER den flamingo. Åh hvor ville jeg gerne eje den flotte body til min datter og et tryk til væggen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan vi da godt finde ud af Sanne. Noget med at du sender mig de ting du vil ha trykt på og så kan vi aftale en pris. Skriv til mig på camillafuru (@) hotmail.com

      Slet
  5. ARH, jeg er vild med flamingoerne ind over hinanden - SLURP!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg