Ama'r

Hej jeg hedder Camilla, og jeg bor på Ama'r!
Jeg er stolt af det og elsker min lorteø. Jeg elsker alt ved Ama'r, bydelen, stranden, naturen, flyvergrillen, forskelligheden! Jeg elsker at her kan lugte af lort, tang, syrener og by. Det tager 4 minutter at komme til København K og 4 minutter at komme til 5'øren. Jeg bor lige i midten, har gjort det i mange år og bliver ved med det i mange år! Jeg har diskuteret med mange om retten til at være en del af KBH, om 2300 kan være en del af hovedstaden. Jeg har for mange år siden, den gang mit største dilemma var tuborg eller carlsberg, lagt detaljerede planer for at løsrive Ama'r fra resten af Danmark og lave en selvstændig stat. Vi har jo det hele, så vi kan klare os selv. Spørgsmålet er om de andre kan klare sig uden os ;)
Min søster har netop sendt mig dette link. Ta til Ama'r, vi har det hele! Læs også her.




Kommentarer

  1. jeg snuppede en mand fra Amager med hjem til Bagsværd hvor vi bor nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er du en heldig kvinde!! Man kan tage manden ud af Ama'r men kan man så tage Ama'r ud af manden?

      Slet
    2. nej det kan man ikke ,han elsker det sted hehe men er glad for bagsværd ,vi er på amager af og til ,da hans forælder bor der + hans onkel og 3 fætter bor der også tror hele hans familie bor der !!! og et par af hans venner ,så helt amager fri bliver han aldrig :)

      Slet
  2. Jeg er simpelthen så enig og kan skrive under på hvert et ord :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er så skønt! Jeg føler mig så heldig når jeg cykler rundt her ude. Og efter jeg også har fået arbejde på øen kan der gå uger hvor jeg ikke krydser broerne :)

      Slet
  3. Tak for DET skønne indlæg - jeg kunne ikke være mere enig og vi har senest købt vores hus på Amager efter flere år i lejlighed her. ELSKER sgu den her lorteø!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak ;) Jeg man er hooked når man først har prøvet det !!

      Slet
  4. Se her, det er jo det, vi siger: http://politiken.dk/turengaartil/tgtsaersektion/ferieidanmark/E

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv Tina, linket virker ikke, men er det ikke det samme som det link jeg har lagt fra politiken rejser?

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg