Sneak Peek

Jeg blev vildt inspireret i Paris. Jeg blev især inspireret da vi var inde i en lille bitte butik med det smukke navn "Calligrane". Det er en butik som sælger håndlavet papir i alle afskygninger og tilbehør til dette. Jeg blev så inspireret at jeg resten af dagen havde en lille forelskelse blomstrende i maven! Nu kan jeg ikke vente på at det bliver weekend så jeg kan komme igang med at føre drømmen ud i livet!
Calligrane ligger på, 6 Rue de Pont Louis Philippe, i udkanten af 4. arrondissement, tæt på Notre Dame. En lille fin gade med små fine butikker og helt sikkert et besøg værd!

Kommentarer

  1. Det ser spændende ud! Glæder mig til at se resultatet! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh det gør jeg også selv. Der skal tilsættes smukt blomstret stof, lynlås og lækkert design. Glæder mig virkelig til at vise den frem.

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg