Søndag

Og alt hvad dertil hører! Tidligt i morges kørte vi ud til Brønshøj for at få rettet på de gyldne lokker. Så nu er vi en lækker familie! Ude ved vores frisør ligger legepladsen "Degnestaven". Den er virkelig fed, rigtig mange muligheder og rigtig meget plads, så tror ikke man vader oven i hinanden. I hvert tilfælde ikke kl 8 søndag morgen! Legepladsen er udstyret med vand-sluse-bane, soppebassin, klatreområde, gyngestativer, legehuse, eventyrsti, boldbane og en masse andet jeg ikke nåede at få set. Jeg er ret sikker på at vi skal ud en dag til sommer!
Hjemme igen har den stået på rabarberkompot-making, mindstens bedsteven på besøg, pruttehule og hygge. Skønt med sådan en søndag hvor energien øges og humøret er i top!




Kommentarer

  1. Hjamen! Den søndag emmer da af kærlighed og varme!

    I har nået kompot, pruttehuler, frisør og legeparadis mens jeg har bevæget mig fra min seng til mit bord - med en afstikker til køkkenet :-) Livet er sgu helt ok :-)

    Knus
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi Tina. I mellemtiden har vi været på legeplads igen, ungerne har cyklet og leget, moren og faren har læstt de nye boligmagasiner på en bænk i solen :)

      Slet
  2. Det lyder som en hyggelig søndag - og som en rigtig sjov legeplads! Den er hermed noteret til en udflugt i løbet af sommeren. Tak for tippet. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt ;) Tror den bliver skøn til sommer med soppebassin og vandleg !

      Slet
  3. Jeg er bare helt vild med tæppet, der udgør hulen i køjesengen - Er det et du selv har lavet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frøken Lyngsø. Jeg kan desværre ikke tage æren for tæppet! Jeg har fået det af min Moster for 6 år siden da jeg ventede min ældste. Jeg er SÅ glad for det tæppe!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg